بايگانيهاي شستشوي نماي ساختمان شيراز - پيچ و رولپلاك نما تبريز

پيچ رولپلاك نما از افتادن سنگ نما جلوگيري مي كند

بايگانيهاي شستشوي نماي ساختمان شيراز - پيچ و رولپلاك نما تبريز

۱۸ بازديد

ما در كافه كفسابي با بيش از ده سال سابقه نماشويي كار پيچ و رولپلاك كردن نماي ساختمان شما را انجام مي دهيم. يكي از مزيت هاي نماشويي با طناب بحث كاهش زمان و هزينه است ، زيرا ديگر نيازي به بستن داربست نيست و نماشور مي تواند كار شست شوي نما را به سرعت اغاز كند. پيچ و رولپلاك سنگ نماي ساختمان به منظور جلوگيري از ريزش سنگ ها انجام ميشود و روش دسترسي با طناب به دليل امنيت بالايي كه دارد و سرعتي كه به كار مي دهد، كاملا جايگزين روش سنتي با داربست شده است. اگر ساختمان از پنج طبقه بلندتر است و هيچ راهي براي بازرسي طبقات فوقاني از ديد نزديك وجود ندارد ، مي توانيد از تجهيزاتي همچون داربست استفاده كنيد. خدمات پيچ و رولپلاك سنگ نما با طناب و بدون داربست يكي از خدمات تخصصي هر مجري پيچ و رولپلاك نما است. از دريل و مته متناسب با سنگ نما براي به وجود آوردن حفره و عمليات پيچ و محكم كردن سنگ نما استفاده مي نمايند.

استفاده از رولپلاك به اين دليل است كه در بعضي موارد پيچ نمي تواند فشار وارد بر آن را تحمل كند و باعث ترك خوردن ديوار و شكستن قطعه ها مي شود بنابراين از رولپلاكها براي جلوگيزي از اين اتفاق همراه با پيچها استفاده مي كنند. براي اين منظور مجري پيچ و رولپلاك نما از چسبهاي مخصوصي در بتونه استفاده ميكند. پيچ رولپلاك ساختمان با طناب يكي از بهترين و كم خطر ترين راه ها براي محكم كردن سنگ هاي نما است. در غير اين صورت حين انجام كار يا پس از آن، تخريب سنگ اتفاق خواهد افتاد. در روش پيچ و رولپلاك نما بدون داربست هزينه داربست حذف ميشود و هزينه اضافي در واقع پرداخت نميشود. به دليل سنگين بودن مواد استفاده شده در نماي ساختمان ها بايد آن ها را به صورت پيچ و رولپلاك نما بدون داربست ، يعني به وسيله طناب و يا با داربست ، محكم كرد. مي توان گفت در كاردرارتفاع در حوزه استفاده از راپل براي پيچ ورولپلاك نما ارزان تر از زدن داربست ارائه مي شود . قيمت اين لايه ها نسبت به ساير نماهاي سنگي ارزان تر بوده و نازك بودن آنها امكان نصب در مناطقي را دارد كه تحمل وزن سنگ هاي ضخيم را ندارند.

بررسي نوع سنگ هاي نما اولين مورد در چك ليست قبل از شروع پيچ رولپلاك نما مي باشد ساختار و نوع سنگ نوع دريل ،نوع مته ، فاصله پيچ ها و رگه هاي سنگي نيازمند مصرف پيچ ها و يا مهار هاي ديگر مي باشد كه بايد قبل از اراده خدمات به ان توجه نمود. همچنين با توجه به متفاوت بودن روشهاي پيچ رولپلاك نماي سنگي قيمت پيچ رولپلاك نما هم متفاوت است. با توجه به قيمت پيشنهادي، پروفايل متخصص و همچنين نظرات ساير كاربران درباره پروژهاي قيلي آنها بهترين انتخاب را براي پيچ و رولپلاك سنگ نما در مشهد داشته باشيد. 1. در ابتدا كليه سنگ هاي نماي ساختمان بايد پيچ شوند ، زيرا بايد از افتادن بقيه سنگ هاي نما جلوگيري و پيشگيري كرد. اين سنگ ها به دليل عدم اسكوپ و بندكشي دچار افتادگي ميشوند لذا اجراي پيچ رولپلاك ضرورت دارد. قيمت اسكوپ سنگ نما به عوامل مختلفي بستگي دارد. همان طوري كه بيان كرديم پيچ و رولپلاك نماي ساختمان براي محكم سازي نما استفاده مي شود و به طبع عوامل زيادي هم در قيمت و همچنين هزينه پيچ و رولپلاك نما تأثيرگذار هستند.

هر يك از اين موارد مي تواند در هزينه تقويت نماي سنگ تأثيرگذار باشد. همه مراحل مستحكم سازي سازه مي بايست زير نظر يك فرد كارشناس و كار آزموده صورت گيرد. براي مثال سوراخ كردن سنگ هاي مرمريت و تراورتن كه عرض شان بيشتر از ۲۰ سانت است با دريل هيلتي امكان پذير است اما سوراخ كردن سنگ هاي با عرض كمتر از ۱۵ سانت نه و بايد با دريل معمولي سوراخ شوند.يك نكته مهم در مورد همه ي سنگ ها، سوراخ شدن با دريل ويژه هيلتي است كه به هيچ عنوان سنگ شكسته ( يا تركيده ) نخواهد شد مگر فرد در كار خود نابلد باشد.همچنين انجام پيچ و رولپلاك نما براي سنگ هاي گرانيتي فقط با دريل هيلتي بايد انجام شود چون گرانيت سخت است و در مورد انواع پيچ و رولپلاك نما بايد به موارد زير اشاره كرد. سنگ هاي كه از جنس گرانيت هستند از نوع سخت هستند و ميزان جذب آب در آن كمتر است و در هر ۶۰ سانتي متر يك پيچ در آن به كار مي رود. 2. جنس سنگ هاي نما يا ديوار : سنگ هاي سخت ( همچون گرانيت ) كه ميزان جذب آب كمتري دارند ، معمولا پيچ و رولپلاك كمتري نسبت به سنگ هاي نرم ( تراورتن ) نياز خواهند داشت.

برخي از سنگ ها همچون سنگ هاي تراورتن و تيشه اي به دليل اين كه راحت دريل كاري مي شوند، نسبت به سنگ هاي گرانيت و مرمر از قيمت كمتري براي محكم سازي برخوردار هستند. سقوط سنگ هاي نماي ساختمان مي تواند بسيار خطرناك باشد و باعث بروز انواع حوادث جبران ناپذيري شود. پيچ و رولپلاك سنگ نما براي چه نوع نمايي قابل اجراست؟ در پايين عكسي را ميخواهم براي شما قرار بدهم تا بتونه زدن ما را روي سنگ نما كه پيچ شده است را ببينيد. مبحث بعدي قيمت اين قطعه در تبريز است كه بهتر است اشخاص در آغاز گول نرخ پايين و بالاي آن را نخورند و با تكيه به تيم هاي مجرب و معتبر بهترين نرخ را براي طرح خود در نظر بگيرند. جهت كسب اطلاعات بيشتر و اطلاع از قيمت راپل كار در تهران و كرج كافي است با شماره ۰۹۳۰۸۸۷۷۷۹۸ تماس حاصل نماييد. پيچ و رولپلاك هاي سنگ نما نگه دارنده سنگ هستند و بخاطر همين در نما استفاده ميشوند كه از افتادن سنگ جلوگيري شود، اين به آن معني است كه سنگ در مكان خود ثابت و فيكس مينمايند.

پيچ رولپلاك سنگ نما از نظر ايمن بودن راپل كاران با طناب و تجهيزات پيشرفته آن استاندارد جهاني دارد كه فرد را در حالت معلق روي طناب ثابت نگه ميدارد خدمات پيچ رولپلاك سنگ نما با طناب محدوديتي ندارد و تا هر ارتفاعي ميتوان از سيستم راپل كاران بهره برد. پيچ رو پلاك نما در كرج انجام پيچ و رولپلاك نما در شهر كرج براي سفت و ثابت كردن نما است. در نظر داشته باشيد هر ساختماني پس از 3 سال از زمان ساختش نياز به عمليات حرفه اي پيچ و رولپلاك خواهد داشت. نزديك به ۱۰ سال است كه خدمات محكم سازي نما در ايران شروع شده و در بسياري از شهرها مانند تهران، كرج، شيراز و اصفهان و ساير شهرهاي قابل ويت است.خدماتي مانند پيچ و رولپلاك نما با اهداف متفاوتي در كشور انجام خواهد شد كه در هر حال نيازمند دانش خاص خود است. در اين خصوص بايد بدانيد كه اين خدمات در شهر تهران به صورت حرفه اي در خصوص مي باشد. اين رولپلاك داراي لبه كوچك روي قسمت پاييني ديواره بيروني خود مي باشد . طناب كار در كرج و تهران - در عكس بالا دقت كنيد كه نماي قسمت بالاي طناب كار سنگ ها پيچ و رولپلاك شده است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.